Nu börjar det!

Hejsan ♥
Ja,nu är första tävlingen avklarad.Det gick inte så jätte dåligt som jag trodde faktiskt.Om man jämför med första tävlingen förra året och idag så gick det betydligt bättre.Jag hade ingen vidare teknik och inte så bra fart heller,men det kommer så småningom.Jag har ju trots allt bara åkt två gånger klassiskt innan.Och varken idag eller imorgon tänker jag inte kolla så mycket på tiderna och jämföra för det säger ju ingenting nu när det är första tävlingen.
Imorgon är det skate och det ser jag fram emot,för det har jag hunnit åka tre gånger innan,hahaha!
Blev iallafall seger idag och är rätt så nöjd.Nu är tävlings säsongen igång!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du åkte ju jätte bra! Lycka till imorgon! :D



Kram!

2011-11-26 @ 21:19:45
URL: http://moaovilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0