trött

Hej hej! ♥

 

Idag slutade jag inte skolan förräns tjugo i fyra,och gissa om jag var trött när jag kom hem.Kände att jag bara ville gå och sova,men det har jag ju inte tid med.Måste bland annat göra klart lite uppgifter i HK;n som ska vara färdigt till på Onsdag och jag får ju inte glömma att träna på franskan också.

 

Snart ska jag dra ut på ett lugnt rullskidpass.Är fortfarande lite vinglig i benen från tävlingen igår och det kändes ju inte nå bättre när jag har sprungit runt i skogen idag på Orienteringen.Jaja,det har säkert försvunnit imorgon!Får iallafall hoppas att det är borta till på onsdag då vi ska iväg på friluftsdag till Ormberget å' orientera.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0