Gårdagens incident.

Det hände faktiskt en ganska weird sak igår. Jag tappade nämligen min telefon i toaletten på rasten! Och som tur var det varken nummer ett eller två där i, men vem vill lixom gräva i toaletten?! Jag var så illa tvungen...
Jag har tidigare sagt att hur tusan man kan tappa sin mobil i toaletten, men nu vet jag ett exempel.
Ha aldrig telefonen i bakfickan om du ska på toa, för då kan det hända grejer. Jag hade i alla fall turen på min sida så att min mobil funkar idag.
Bilden nedan visar på ett ungefär hur jag såg ut i det ögonblicket, Heheehe ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaahaaaa

2012-04-27 @ 12:30:33
Postat av: Vilma

Haha jag har också vart as nära att tappa min mobil i toaletten! inte det trevligaste precis! ;)

2012-04-28 @ 01:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0