Hemma i Malmberget efter vandringen i Muddus.

Hello! ♥
Muddusutflykten var kul och det var mycket fint där borta. Vandringen dit var cirka tio kilometer, så vi tog någon paus då och då. När vi nådde slutdestinationen valde vi en lämplig plats för övernattning och började sedan sätta upp tältet. Efter det åt vi och gick en sväng till fågeltornet som var hur högt som helst! Tog i alla fall mig upp dit och så var vi helt plötsligt över trädtopparna. Kände att jag skulle tappa balansen när som helst där uppe, så jag gick ner nästan direkt. Jag fortsatte att gå och kom till världens bästa ställe där man kunde ta super vackra bilder över vattnet och solnedgången. Efter ett tag kom jag tillbaka och då satte vi oss vid elden.
Sedan var det då dags att sova... i tält! Och det var kallt som tusan kan jag tala om. Hackade typ tänder och darrade. Så det var först när vi började gå hem dagen därpå jag blev varm igen. Bortsätt från själva natten var allt bra!
 
Jag och Vilma var som två turister med våra kameror och tog hela tiden massa kort.
Sätter dock bara in två bilder nu på mig och Vilma när vi gör någon sorts meditation, kommer mer bilder senare.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, hur gick det med att få upp tältet?
Vet du nu hur man fixar mat i ett spritkök?

Svar: Jo, det gick bra! Vilma som är en expert i spritköket hjälpte till :D Och tältet var inte alls svårt att få upp.
Vendela

2012-08-25 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0