Filmer påverkar en.

Tog en lång och skön sovmorgon idag innan jag satte mig framför tvn för att se loppen i Kuusamo. Jag har också hunnit med ett A3 pass på gymmet och nu tittar jag på The Holiday på trean. Den är så bra!
 
Jag har upptäckt att anledningen till att jag älskar att se på film, speciellt kärleksfilmer är att man lever genom filmerna och allt är bara så himla perfekt. Ibland kan jag komma på mig själv att jag sitter å' ler. Men när filmen slutar eller när reklamen kommer, dyker alla problem upp igen och man återvänder till verkligheten. Varför kan inte livet vara som i sagorna eller kärleksfilmerna med lyckliga slut? 
Det känns som om allt går åt fel håll med tiden eller är det bara jag som har sett för mycket film kanske? 
Jag älskar att se film! Hur mycket det än påverkar mig, så i stunden är allt underbart. Det är därför jag bara ser filmer som får mig att må bra. Ingen skräck här inte med dåliga slut!!
 
Tumblr_mek6yetqlb1rhmxy6o1_500_large
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0