seg,segare,segast

Dagens tävling kändes inte alls bra.Och även fast det var väntat så är jag besviken.Kroppen kändes slö,trött och otroligt seg.Hade ingen energi eller tryck i åkningen som jag brukar ha.Det är helt tvärtemot från hur formen var innan jag blev sjuk.För innan kände jag mig starkare än någonsin.Det är den känslan jag vill ha tillbaka.Men jag antar att det blir bättre ju mer tävlingar och intervallen jag kör.Har nästan bara kört långpass jätte jätte sakta,så det är inte så konstigt att det känns ovant att åka fort.
Nu när jag tänker på det så gick det ändå ganska bra idag fast jag har haft mycoplasma.
Är så himla arg att jag blev så sjuk,tur att jag i alla fall fick utskrivet penicillin i tid så att det inte hann bli ännu värre än vad det var.
Får göra mitt bästa imorgon helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0