Reading.

Började dagen med att läsa de sista sidorna ur ena Pretty little liars boken. Så skönt att bara ta en stund för sig själv och drömma sig bort i en annan värld. Jag hade nästan glömt bort hur roligt det är att läsa. Speciellt senaste året när jag inte alls haft någon tid över.
Jag har haft sådan tur att jag har hittat böcker som är fängslande och bra för mig. Och för de flesta är det viktigt att man blir fångad redan efter det första sidorna, annars är det lätt att man bara läser vidare fast man inte tänker igenom vad som står. 
Ganska många ger upp efter en eller två dåliga böcker, men jag lovar att det finns någonting för alla. Men vissa har helt enkelt inte ro för att slappna av med en lässtund. För något år sedan läste jag jämt, och nästan för ofta. Jag kunde knappt äta för att jag var för "inne" i boken. Det var så himla härligt!! Så LÄS LÄS LÄS!
Nu kom jag att tänka på att läsa Handledarboken eftersom jag snart ska börja övningsköra...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0