Rain rain go away, come again another day

Whoever said hapiness comes with sunshine,has never danced in the rain

 

Life isn't about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain



Jojo, försök dansa på en hög med maskar så får vi se vad som händer...Detsamma gäller att springa för den delen. Usch,jag hatar verkligen maskar! Äckligt, vidrigt, fyyy! Undra just hur det kommer att gå till hösten på skidgymnasiet om vi ska ge oss ut i regnet å' springa...
Jag får väl hoppas att det regnar ordentligt, för då ser ingen att jag gråter!

Ska iallfall ut på ett löppass nu, vi får väl se om vi hörs sen...Om jag nu inte halkar på nån slemmig äcklig mask å' slår ihjäl mig!




Nej, efter regn kommer solsken!
Så kom igen nu SOLEN, whereever you are!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0