Dragit ut en tand & drar imorrn till Junsele.

Hejsan svejsan♥
Som ni vet har jag varit till tandläkarn idag och dragit ut en tand.Vill bara säga att det faktiskt gick bättre än vanligt och jag kände nästan inte sprutorna alls.Bedövningen är nu borta,så äntligen kan jag äta ordentligt och kanske ta lite glass också.

Imorgon åker jag till Junsele för Folksam Cup i längdskidor,och eftersom jag inte kommer ha något internet så blir det inga inlägg därifrån.Jag kan däremot fixa några tidsinställda inlägg innan jag far.Skriver mer om det senare.

Kommentarer
Postat av: sofia

tack så mycket :D hur är det med dig?

2012-03-07 @ 15:14:20
URL: http://sofiaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0