En riktigt dålig nyhet & en fantastisk bra nyhet.

Vi börjar med den dåliga nyheten och säger att jag tyvärr har gått och blivit riktigt sjuk igen.Har förfärlig hosta, snuva, ont i kroppen och lite feber då å' då. Dessutom svettas jag och har huvudvärk. Så det blev ingen skola för mig idag utan vila och ett besök hos doktorn istället.
Vi får se om det blir någon mer tävling för mig den här säsongen annars får vi hoppas att jag i alla fall hinner med något skidpass i vårsolen innan det är dags för barmarksträningen.
Nu gäller det att göra allt för att bli frisk igen!
Den otroligt bra nyheten är att jag fick ett samtal idag om att jag har kommit in på Gällivareskidgymnasium RIG! Så grymt kul alltså!! Jag jublar av glädje på insidan! Kan knappt vänta tills jag ska börja där. Det är en sådan fantastisk lättnad att inte behöva oroa sig nå mer för att man kanske inte skulle komma in. Dom kommer meddela mig senare om annan information. Jippi!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, så himla kul!

2012-03-19 @ 20:12:41
Postat av: Grodan

GRATTIS!!!!

Men jag har aldrig tvivlat.

2012-03-19 @ 20:16:43
Postat av: Josefine

sv; oj, jag menade tyskaläxa :P skrev helt fel, haha..

2012-03-21 @ 18:08:36
URL: http://josefinemukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0