HATAR MITT LIV I DETTA ÖGONBLICK!

Så jävla sur jag är just nu på mig själv!Jag har åkt buss ända in till stan för att köpa en biljett till Minus 30° som kostade otroliga 250 spänn,och när jag alldeles precis klivit av bussen på vägen hem upptäcker jag att den inte är i fickan längre!JAG TAPPADE DEN PÅ BUSSEN!!!FAN FAN FAN!Skulle då gå in igen och hämta den,men då var det redan försent,bussen åkte iväg...Nu har väl någon annan lycklig jävel hittat den och ska använda den istället för att lämna in den till chaufförn.Har ringt till LLT,men alla förstår väl att den inte kommer finnas kvar.
Vill bara gråta nu.Hade sett fram emot det här,men nu tror jag inte att jag vill gå nå' längre.Det var ju så dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0