I Luleå.

Hejsan ♥
Igår tog jag tåget ner till Luleå, så nu är jag alltså här. Idag har jag hunnit förbi Team Sportia och hämtat ut mina nya skidor och pjäxor. Jag fick även en ny sporttopp från Nike och ett par träningsstrumpor. Välbehövligt!
Sedan åkte jag och pappa iväg för att köra rullskidor i Pagla. Det blev skate tröskelintervaller på en åtta minuters sträcka. Riktigt jobbigt, men det ger!!
 
Kom för en liten stund sen in genom dörren och nu slappar jag framför Svenska Hollywoodfruar. Har varit och övningkört och det gick åt pipan. I början gick det bra, men sedan... Vill inte köra en fin, ny bil. Jag vill köra en gammal skruttig, ganska liten bil. Då hade jag känt mig tryggare på något sätt, fråga mig inte varför.
Så länge man klarar sig utan bil, ska man inte ta körkort! Det är farligt, onödigt och dåligt för miljön!!!
 
Sorry för ett långt, tråkigt, bildlöst inlägg, men just nu har jag ingen lust att blogga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0