Förberedelser.

Har alldeles glömt bort att blogga på senaste tiden. Jag har helt enkelt inte haft någon inspiration eller lust, men nu är jag här igen och skriver!
 
Veckorna går väldigt fort och snart är det helt plötsligt vinter. På tal om vinter så snöade det imorse, men det var inget som stannade särskilt länge. Hoppas att man kanske kan stå på riktiga skidor om ungefär fyra veckor.
Kan knappt vänta till skidsäsongen!! Speciellt inte när vi har varit på en informationsfräff tidigare i kväll angående Världscupen och funktionärsarbetet. Vi fick bland annat se en film på ungefär tjugo minuter om engagemanget 2010 med Marcus Hellner som segrare i 15km fristil på hemmaplan, stort!
 
Nu ska jag och Vilma ta lite välförtjänt fika innan vi går å' lägger oss. Vi har nämligen packat under fem minuter, vilket är ett rekord jag slog med marginal. Packningen är till i morgon då vi ska åka till Överkalix och nöta rullskidor. Blev lite smått orolig när jag tittade in på olika vädersidor som visade minus hela natten ända fram till tio på dan då det ligger kring nollan. Kanske bara är jag som är lite paranoid, fast det är nog ingen fara (intalar jag mig).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0