Tåg baciller och bakterier.

Jag orkar inte med det här. Först sabbar benhinnan och nu har jag gått å' blivit sjuk. Alla har åkt på träningsläger i Norge, medan jag ligger här i sängen med en stor fet påse full av snorigt papper brevid mig. Mitt huvud värker, min näsa är så täppt att jag har förlorat mitt luktsinne, och min hals är helt förstörd. Kan inte ens ringa till matfokus och boka så att jag kan äta där. Får väl äta samma mat som till lunch då. Mat som mat lixom. Känner ändå ingen smak så. Om det inte är bättre imorgon vet jag inte vad jag ska ta mig till... 
Jag har varit så noga med att sprita händerna, men att åka tåg är själve fan! Fick max tre timmar sömn och det blir nog mindre inatt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0