Media.

Kolla vilken cool redigering jag gjorde på en bild av mig idag. Blev riktigt nöjd även fast jag inte gjorde något avancerat. Nu längtar jag bara till vi kommer igång med mediakurserna, för då kommer det bli mycket redigering av bland annat bilder och filmer. Kul!
Blir bara mer och mer säker på att jag valt helt rätt inriktning eftersom att jag också gillar att skriva. Vi kommer få "ta över" skoltidningen på webben och uppdatera om sådant som händer runt omkring och på Välkomma. Sedan ska vi också jobba för företag och utanför skolans områden. Det kommer inte bli så mycket prov, utan han bedömmer mest på hur vi arbetar och våra inlämningsuppgifter. Lite roligt är också att vi ska få våra egna IDkort med en bild på var och en där det står att vi går Media på Välkommaskolan. Det blir ungefär som ett VIPkort eftersom vi kan komma ganska långt med det kortet. Om jag tex har valt att starta ett projekt om något speciellt kommer jag undan gratis med det mesta. Sjukt nöjd med mitt val! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0