Mums.

Hello ♥
Gårdagen spenderade jag med några vänner från klassen. Vi åt ute på Tropicana och det var jätte trevligt. Jag beställde wokade räkor med sötsursås och för en gång skull tog jag också friterade baner med glass till efterrätt. Sedan tog vi bussen till malmberget där vi drack thé och såg på film. Vi somnade kring halv ett och vaknade runt nio tiden. Till frukost åt vi super goda mackor som vi köpte från bageri baktanke. Dit måste jag absolut gå fler gånger. Fast det är synd att det är ganska dyrt, men någon gång kan man ju unna sig.
 
Just det! Skaffade instagram för någon dag sedan (jag vet att jag är efter). Här är bilden från igår på Tropicana.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0