Dan före doppardan.

 
Hejsan hoppsan allihopa! ♥
Har ni en bra da' före doppardan? Det har jag i alla fall. Sitter just nu i köket vid spisen för att röra om då och då i godisgrytan. Jag och mamma är nämligen i full gång med julbaket och ska baka tre olika godisar plus en pepparkaksrulltårta. Tidigare under dagen har jag varit ute på ett klassikt långpass, samt ett löppass + styrke på eftermiddan. Tog även en liten tupplur vid lunchtid då mamma och pappa var ute på sista minuten julklappsjakt. 
 
I kväll blir det som jag tidigare informerat Bingos uppesittarkväll med lite bingo, god mat och massor av sötsaker. Jag ska också passa på att bestämma julklädsel inför imorrn. Ska ju hinna med ett intervallpass innan lunch som troligen bli hemmagjord risgrynsgröt, sedan ska vi föra julklapparna till mormor & morfar, fixa oss och sparka igång julen med ett maffigt julbord och julklappsöppning.
 
Ha en fortsatt trevlig uppesittarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0