Det får mig att rensar mina tankar för stunden.

 
 
Skriver ni dagbok? Och nu menar jag inte träningsdagbok utan en vanlig dagbok där man skriver ner egna tankar och vardagliga händelser. Jag har börjat göra det för ett tag sedan. Det är inte så att jag skriver varje dag utan lite då och då när jag känner för det. Ibland kan jag vakna mitt i natten, tankarna bara flödar och jag kan inte somna om. Ja, då tar jag fram min lilla bok och skriver av mig några rader. Det hjälper faktiskt. Trots att jag känner mig svin töntig när jag går tillbaka och läser, så är det själva stunden som räknas när man får rensa tankarna lite. Det är inte som här på bloggen. Visst, jag brukar skriva lite om hur jag känner, men det är inte alls hela sanningen. Det finns saker som bara jag vet och inte behöver höras av andra. I boken kan jag skriva om allt för jag vet att ingen ska läsa det förutom jag. Bara jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0