GOD JUL!

 
God Jul allihopa ♥
Julaftons morgonen började med frukost och julklappsöppning framför Polarexpressen. Vi har som tradition att vi får öppna en julklapp på morgonen. I år fick jag ett par rosa sporthörlurar, super fina! Efter att jag tackat och tagit på mig träningskläder åkte jag och pappa till ormberget för ett intervallpass. När vi sedan kom hem stod hemmalagad gröt på bordet och den åkte i snabbt. Så nu har jag börjat fixa smink och hår till ikväll då vi som vanligt firar hos mormor och morfar. Det ska bli smarrigt med ett riktigt julbord och trevligt med fint sällskap.
Kommer troligen in fler juliga bilder senare. Om inte idag, så i morgon. Jag önskar er i alla fall God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0