Folk blir bara mer & mer bekräftelse tokiga.

Jag är jag, du är du, ni är ni, vi är vi!
 
Kommer ni ihåg inlägget jag gjorde om att jag hatade facebook, för vad kan det vara, två år sedan? Jag var absolut emot det och sa att jag aldrig skulle skaffa det. När jag sedan blev medlem efter allt tjat av mina kompisar fattade jag typ ingenting i början och jag tyckte mest det var töntigt att gilla bilder och skriva att man äter en macka. Visst, det är det fortfarande. Fast å andra sidan kan jag inte sluta nu när jag har börjat.
Tycker fortfarande att det är helt sjukt hur en del personer försöker få sig att framstå på facebook och hur de är beroende av bekräftelse. Vissa addar kompisars kompisars kompisar osv, även fast dom inte ens sett eller känner personen. Dom gillar hundra bilder per dag och ja, såklart får dom ju bonusen för det: gillningar på sin egna lilla bild och status. Hur personen är in real life? Hahaha, inte ens hälften så "känd" som på hemsidan facebook. Standard! Man ser så tydligt det mönstret. Varför ska man låtsas vara någon man inte är? Vem bryr sig hur många vänner man har på en (ursäkta mig) J*VLA hemsida. Bara de underbara äkta vännerna i verkligheten gills! Stå på er och var nöjd med er själva. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Grodan

Vendela du blir för varje gång jag läsr ett inlägg i din blogg en allt större favorit hos mig.

Svar: Haha! Tackar :D
Vendela

2013-02-15 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0