Tävlingshelg

I helgen har jag spenderat min tid hemma i Luleå, i alla fall en del av den. Igår var det nämligen tävling i Antnäs, 5km klassik stil och det gick väl ändå rätt bra. Inte jätte bra, men det börjar kännas bättre i kroppen och piggheten finns där. Idag åkte jag ett lopp i Älsbyn på 10km i samma stil, och det gick bättre än jag trodde faktiskt. Jag var lite för ivrig, men lyckades ändå hålla ihop loppet och slutade tvåa efter klubbkamraten Pernilla. Det var riktigt fina spår, men kanske lite för platt. Hade önskat att det skulle vara mer kuperat, då hade det nog gått ännu lite bättre, fast jag är nöjd i alla fall. Det går framåt, och längre fram ska jag!!
 
 
Dagens belöning!

Kommentarer
Postat av: Grodan

Grattis till en riktigt bra helg.
Ät inte upp allt brödet på en gång.

2013-02-17 @ 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0