IG

Allt är bara åt helvete! Prologen idag gick åt skogen och jag var så dålig att jag bara vill glömma. När jag kommer hem kastar jag mig på datorn för att fortsätta med ett svårt och dumt arbete om Nationalekonomi. Tidigare avslutades min dator av okänd anledning och självklart gick det inte att återställa mitt arbete. Vi har haft ganska länge på oss och jag hade bara skrivit en halv dataskriven sida, men det tog också sin tid på grund av den svåra uppgiften. Nu kommer jag inte hinna klart i tid och jag kommer troligen få IG varning eller till och med IG. Det värsta är att jag snart inte orkar bry mig. Hela jävla livet går ut på prestationer och är det inte placeringar så är det betyg. Skolan är bara onödigt skit som förkortar vårt liv, orsakar stress och självmordstankar. Jag kan inte sova på nätterna för att jag är så stressad, jag går med en klump i magen och jag har knappt tid att leva eller andas. Jag som var så nöjd över min början och nu är allt bortkastat... Vill snart inte leva... Vill bara sova och aldrig vakna... 
God natt nu tar jag en tupplur, men vaknar om tio min ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch Vendela!
Dom hemska tankarna ska du slå bort på en gång!!
Du är ju en levnadsglad tjej!
Att det går åt skogen nån gång det får man räkna med, då ser man bara till att det blir bra nästa gång!
Sen har du ju valt en idrott där man ska prestera,och känner jag dig rätt så älskar du det! Kom bara ihåg att du gör det för din egen skull, och försök ha roligt på din väg mot toppen! För du kommer dit, så länge du inte ger upp...
And you're not a quitter girl!
"quitters never win and winners never quit"

2013-03-18 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0