Angelina Jolie

 
   Angelina Jolie
Den vackraste kändisen ihela världen är självklart Angelina Jolie. Vissa säger att hon har förstorat läpparna, men det har hon inte.Dom är 100% äkta! När hon var lite blev hon mobbad för sina stora läppar :(
Men jag tycker att hon är hur fin som helst. Hon är också en duktig skådespelerska. Jag älskar filmerna LARA CRAFT tomb raider, dom är så bra! 

  





På lördag visas filmen A mighty Heart på TV 4 klockan 21.25.Jag har inte sett den ,och jag hoppas mamma eller nån kan spela in den åt mig! Eftersom jag kommer att befinna mig i Kiruna,boendes på en skola.(sista tävlingen för säsongen,Kirunaspelen)




Amerikanskt drama från 2007. Baserat på en sann historia.
Makarna Danny och Mariane Pearl är framgångsrika reportrar som får ett uppdrag i den pakistanska staden Karachi. När Daniel får en intervju med schejk Gilani blir han kidnappad av muslimska fundamentalister. Nu börjar hans fru Marianes kamp för att försöka återfinna honom med hjälp av polis och både inhemsk och amerikansk underrättelsetjänst




Vad tycker ni om filmen,ni som har sett den alltså?
Vilken är annars er favorit film med Angelina Jolie?




Kommentarer
Postat av: Eriiza

Min favorit är "Girl, Interrupted". =D

2010-04-15 @ 19:52:33
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Mr & mrs Smith är bra

2010-04-15 @ 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0