Bilder i massa (från lägret)

Hejsan allihopa! ♥


Oj,oj!Det var länge sedan jag uppdaterade och så mycket kul att berätta om,men jag börjar med ett inlägg om lägret som var för ungefär en vecka sedan.

Jag for på fredagen förra veckan och åkte hem på tisdagen.Det var jätte roligt och det var ganska tuffa pass.Vi tränade ett pass på fredagen,en träning på lördagen,två träningar på söndagen & måndagen och ett pass på tisdagen.Vi hade också grillkväll,lägeraktiviteter och föreläsningar av bla  Staffan Eklund (Förbundskapten Skidskyttelandslaget), Joakim Abrahamsson (Förbundskapten herrar distans) och Karin Öhman (fd tränare åt Kalla och Hellner när de gick skidgymnasiet i Gällivare).
Det var intressant och bra att veta inför framtid osv.

Träningarna bestod av; stavgång i Pagla (gång,luffs & sprätt),Fristil (teknik,intervaller & stafetter),Klassiskt (teknik,korta snabba ryck),löpning (lång distans i skogen),styrke träning,cykel träning(vi cyklade nästan varje dag till olika platser) och löpning i sandtag ( gång upp på toppen,sedan tävling 2 & 2 slalom nedför).




                                Jag längst till höger (man ser knappt mig)


                                              Jag näst längst till vänster


                                                           Jag & Jenny


                                                      Kalle & Marcus


                                                 Ida & Tove.Haha!

Kommentarer
Postat av: Sanna

det värkar som att du har haft det jätte kul och svettigt där :D Nu blir det väl att bada resten av sommaren ? ;P haha <3

jätte roligt att du nu är tillbaka och man kan läsa din blogg igen :D<3 söt wendi ;*<3

2010-06-27 @ 20:19:09
URL: http://josefineochsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0