World Cup!

Hej! ♥

Igår kom jag hem från en fantastisk helg i Gällivare.Som ni kanske såg (på TV eller live) gick det väldigt bra för svenska skidlandslaget.På lördagen tog Marcus Hellner hem segern på 15km fristil och 18 sekunder efter på en tredje plats kom Daniel Rickardsson!I damernas lopp,10km fristil vann Norskan Marit Bjoergen och på en andra plats Charlotte Kalla!
På söndagen var det dags för stafetten.Och då kom svenska damerna på en andra plats efter Norskorna.
På herrsidan spurtade Hellner hem förstaplatsen för herrarna!!!

Det har varit jätte roligt att få vara föråkare på VärldsCupen.Lite stressigt,men otroligt kul!
Vissa hade lite svårt att hänga med i lördas,för vi var tvungna att köra näst intill tävlingsfart.
Fast det gick nog inte riktigt så fort...
Anledningen till det var att vi fick åka endast 8-10 min före tävlingsåkarna,hehe.
Men det gick bra!
Det var ganska coolt att åka framför en så stor publik och alla som hejade på å' så.

Igår passade vi tjejer på att ta autografer och kort med några ut av åkarna,som ni ser nedan.
Jag fick en autograf av Marcus Hellner på min LGIF väst och ett foto på han å' Daniel!!!
Jag tänker aldrig ge bort eller sälja min väst (Isånnafall för ett högt pris,hehe).


Longa


Kalla


Hellner


Larsson


Majdic


Prisutdelning
Kalla på pallen


Hellner


Jag & Daniel


Hellners Autograf!<3


Moa,Marcus & Jag

Patterned Text Generator at TextSpace.net


Kommentarer
Postat av: vilma

åå VAD KUL! :D

2010-11-24 @ 18:01:35
URL: http://niropyret.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja visst var det kul! Å ganska coolt att Marcus har skrivit på oss! ;)



Kram!

2010-11-24 @ 20:51:54
URL: http://mylifebymoa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0