Fröken M

Dax igen♥

                      

Fröken M
har en ny tävling på G.
Å' så klart vill jag oxå vara med!
Fattar inte alla hennes tävlingar är ju som gjorda för mig!
Den första-Muffinsträd +valfria formar...
Jag som äälskar å' baka just cupcakes!
Och nu den här...

    

" Jag tävlar om valfritt plagg till ett värde av max 300:- 
hos Fröken M i samarbete med Evasunderkläder.se. Tävla HÄR du också !"

Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla !

                     Orkut Scraps - Small Images  Orkut Scraps - Small Images  Orkut Scraps - Small Images  Orkut Scraps - Small Images  Orkut Scraps - Small Images  Orkut Scraps - Small Images  Orkut Scraps - Small Images  Orkut Scraps - Small Images

Jag önskar vinna precis det linnet på bilden!
Linnet är i microfiber,men viktigast av allt-SÖMLÖST!!
Perfekt att ha under korsetten! Ni anar inte hur svårt det är att hitta ett sömlöst linne,
och damn,den här var läcker! 

Så ett tips till er som har korsett:
Hos  Evasunderkläder.se har dom inte mindre än 3 sömlösa linnen i svart & vitt!


     Lips myspace comments

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Va kul att du gillar mina tävlingar !! Jag försöker att bara ha sånt som kan passa ALLA ! Annars hade det varit lätt för mig som "mamma-bloggare" bara tävla ut barngrejer.

Jag håller tummarna stenhårt för dig vännen !! Kram

2010-09-20 @ 17:14:02
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hihi... nog för att filten som tävlas ut nu kommer från en "barnsida" men det kanske oxå kan vara något att gilla eller ge bort i julklapp om du skulle vinna den - super härlig är den i alla fall ;)

2010-10-03 @ 11:10:45
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0