Fegis

Hehe

Fick en kommentar sent igårkväll,Anonymt naturligtvis!
Typsikt att de som har negativ feedback eller bara vill skriva elaka saker inte kan stå för det å' skriva ut sitt namn,blogg,eller mailadress.



  

anonym nr 1  (din mama)
om hårtork från PHILIPS:

Vad är nu detta? Ännu ett inlägg att lägga i careboxen...
Nr 1: störande nördig design på headern, har en 5åring varit delaktig i skapandet eller?
Nr 2: Väldigt "gulligt" att du har glittriga nallebjörnar/katter/ekorrar överallt det är väldigt COOLT för vissa, dvs. barn 5-8år gamla.

Något att tänka på i fortsättningen kanske?
TRAGISKT, stackars barn så liten man får vara!

IP: 90.239.89.104

  



Så,svar på detta!
Nr 1: Är
faktiskt ganska less på min header och funderar på att byta.(Haft den i 1 1/2 år)Hade jag varit "haj" på det så hade det redan varit gjort!Sen så är jag nog rätt nördig av mig,så den passar väl mig!Om en 5 åring varit inblandad i headern så hade iallafall jag varit rätt impad...

Nr 2:Överallt??
Jasså,du din lilla smygläsare...
Dissar min blogg totalt,men ändå måste du läsa igenom den-Överallt!
Kul att den är cool för nån!
Jag skriver/bloggar inte för någon speciell utan för att jag just nu tycker det är roligt + att man får kontakt med andra likasinnade bla.
Att det finns många som inte gillar min blogg-fine.Jag gillar inte heller alla bloggar!
Men  på/hos dom ids jag  heller inte lägga ner tid till att kommentera ...



Att tänka på i fortsättningen:
Hm,kanske sätta ut mer puttinutt...
Jag är ju iallafall ett barn,och låtsas inte heller något annat!
Men...nåt stackars barn tycker jag inte att jag är!


                                                             

Kommentarer
Postat av: anonym nr 2

Detta börjar bli ironiskt!



STACKARS BARN! herregud,...

Nr 1: Är det din mamma eller pappa som varit med och svarat på förra kommentaren? -JA(tänkte väl det.. nördvarning - "host""host"!)



Nr 2: Svaret är JA din blogg dissar jag totalt, Sorry! Läste inte igenom den utan scrollade bara ned första sidan och redan där fanns det ca.45-50st BEJBIS figurer med blommor, rosetter och blinkande ögon.. HAHAHAHAHAH(Asgarv)! Snälla, du måste skämta?



Nämen nu blev det visst ett Nr 3 också(careBOX): JA mitt namn är faktiskt Fegis! Hur visste du det egentligen? :O

2011-02-07 @ 15:51:56
Postat av: vilma

Vendela jag Gillar din blogg! jag tycker det är kul när du lägger ut sådana roliga blink saker det blir roligare och läsa :D

bry dig inte om den anonyma saken eller vad man kallar det ;)

2011-02-07 @ 17:59:05
Postat av: Sanna

jävla fitt...........

Jag blir så jävla sur ! :o

Det är inget fel på din header. Jo visst har den varit där länge precis som du sa, men va fan?

Jag tycker bara att det är gulligt att du sätter en massa glittrande och söta bilder på din blogg, för det är ju en del av dig!

men hon är elak mot dig, och fortsätter bara för att du kom med så jävla bra dissar.

Jag älskar både dig och din blogg. Och jag har bara lust att slå ihjäl den där fittan som håller på med dig!

Så jävla omoget!

Varför kommer han/hon ens tillbaka och kollar ifall du har svarat?

IDIOT!

vill inte lägga mig i.. men det där gör mig bara SÅ ARG !!!!!!! :o

2011-02-07 @ 21:14:55
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0