Tredje plats!

Hallojsan ♥
Som ni blev upplysta om igår så sprang jag ju en tävling i Gällivare centrum, Hellner utmaningen. Lite nervös och spänd var jag före starten, men ändå taggad att springa fort. I helhet så sprang jag ganska bra och är väl nöjd. Hade bara önskat att jag kunde hållt ihop lite bättre den sista kilometern, för då tappade jag jätte mycket tid och min andra plats gick förlorad. Kom i alla fall trea, vilket ändå är en bra placering och den som jag siktade mot innan tävlingen. Måste bara jobba med sista biten, men när det sitter kommer det nog gå riktigt bra!
Eftersom jag kom på tredje plats i damernas klass fick jag också stå på pallen och tilldelades en stor kasse från ICA med lite smått å' gott.  Förresten grattis till Lovisa som vann! Tummen upp!
 
Idag har vi gått enligt schemat och så har vi haft vårt första gemensamma träningspass med skidgymnasiet. Det var kallt, blåsigt, blött, regnigt och åter kallt. Så när vi kom hem kastade jag mig i duschen och vred på varmt, eller snarare hett vatten. Sedan surplade jag i mig lite thé innan jag gick till skolan för att planera träningen med Kristina. Har en bra känsla inför det här åren och är taggad till 1000!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0