Mitt sommar soundtrack.

Jag antar att alla har sina favoriter. Gamla som nya, rock, pop eller jazz. Det finns hur mycket musik som helst i världen. Det finns någonting för alla och det finns oftast någon musikstil eller artist som tilltalar en mer eller mindre. När det gäller min egen musiksmak så lyssnar jag på nästan allt. Fast dansband, lugna låtar och skrikig musik håller jag mig helst borta ifrån.
Det går också lite i perioder för mig. Ganska ofta blir det att man nöter sönder låtar som man tycker är bra. Då tål man plötsligt inte att höra den längre.
Jag tänkte iallafall ge några tips på låtar som jag tycker är bra. Det är mest gamla, men ändå. 

 
 
 CIDER SKY  fall
 TRAIN  drive by
MANDO DIAO • dance with somebody
THE KNACK • my sharona
 Jessie J  domino
 NEON TREES  everybody talks
 

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Skoliosträff i stockholm om två veckor! Läs gärna mer om det på bloggen :)
Kram!

2012-07-12 @ 23:16:37
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0