Grundskolan är över!

Hallå ♥
Gårdagen var trevlig och kul, fast med många känslor.Vi var först i kyrkan där vi sjöng och fick lyssna på sång. Vi fick våra betyg och sen bar det av till det hemliga stället. Vi kom fram till Rosfors Herrgård och det var super fint där. Men eftersom det var så himla dåligt väder var vi mest inomhus. De serverade förätt, huvudrätt och efterätt, plus lite annat smått och gott under kvällen. Allt smakade bra och jag måste absolut tillägga att vårt bord hade lätt roligast!
Känns som om tiden har gått så himla fort. Var det inte nyss jag började femman på Tuna?
Nej, jag har gått ut NIAN, GRUNDSKOLAN! Jag är så sjukt glad, men samtidigt ledsen över att jag kanske inte kommer träffa en del i klassen nå' mer.
Det väcktes många känslor under kvällen igår, både bra och dåliga. Men jag hoppas ändå att alla kommer ihåg vår 9a som den glada, spralliga, tokiga klassen med många personligheter som vi var.
Nu är det i alla fall sommarlov, vilket det inte kanske känns som än. Vi får hålla tummarna för ett soligare och varmare väder!
Kommer mer bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Vilma

Va fina ni var Vendela! :D

2012-06-08 @ 16:24:25
URL: http://vilmafunck.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fina bilder :')

2012-06-08 @ 17:00:38
URL: http://josefinemukka.blogg.se/
Postat av: Anonym

"snyggbordet"

9'ans alla snyggingar samlade vid samma bord ;)

2012-06-08 @ 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0