Varv på varv på varv...

Bild från en vacker friluftsdag i våras.
 
De senaste dagarna har jag ägnat min tid åt träningen. Den här veckan var trots allt en vecka med lite mer träningstimmar än en vanlig träningsvecka och jag har kört en del långa dubbla pass. Börjar bli lite less på detta trista väder och att åka runt runt runt på konstsnöslingan. Håller tummar och tår för att vi ska få lite mer snö här snart och att vi slipper plusgrader och regn.
 
Längtar lite smått till mitt lilla Malmberget, för där vet jag att det finns gott om snö för att köra fina milslånga pass. Det sprätter riktigt i kroppen när jag tänker på det. Här är det tvärtemot grått, trist och ett hyfsat spår på en platt 2,2 kilometer. Idag snurrade jag och pappa 14-15 varv! Och tidigare i veckan har det varvats mer. Tur att slingan inte var ännu kortare i alla fall, haha.
 

Kommentarer
Postat av: Grodan

Kör inte så fort när pappa är med. Tänk på att han är gammal och kan bli yr i mössan.

Svar: Så sant så :)
Vendela

2013-12-30 @ 15:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0