Ambition & motivation.

Gårdagens pass spenderades i Måtsundsbacken med pappa. Vi körde en mix av A3-A3+ intervaller i form av skidgång, och jag kan säga att mina ben har nog aldrig varit så trötta och full av mjölksyra som då. 
Även fast jag var trött satte jag mig bakom ratten och övningskörde en kort stund. Vi åt lunch och efterätt hos mormor och morfar i stugan eftersom mamma fyllde år,yey. När vi kom hem till oss la jag mig på soffan och somnade. Haha, då är man trött.
 
Idag har jag åkt rullskidor och fyllt i träningsdagboken. Har annars inte hunnit med så mycket mer. Tror jag ska städa upp lite i mitt rum och gå ut i solen sedan. Ha det bra! ♥
 
 
En fin sommarbild från de sista dagarna av skolterminen, Johan & Vilma ♥
 

Kommentarer
Postat av: Vilma!!

hehe, Den där glassbåten var riktigt good! :D

Svar: Jo, det var svin gott :P
Vendela

2013-07-22 @ 20:33:02
URL: http://vilmafunck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0