Tiden går fort, snart är sommaren här!

Det är mindre än en månad till min sjuttonde sommar och födelsedag. Funderar nästan på att fara hem till familjen då och trycka i mig lite smörgåstårta. Synd bara att det är en måndag, fast det är ju skolavslutningsveckan så då har vi väl inte så mycket i skolan. Jaja, vi får se hur jag gör.
I år har jag inte tänkt så mycket på vad jag önskar mig, men nog finns det en del saker som jag vet skulle sitta fint.
 
 
Skulle vara otroligt behändigt att få ha ett eget gym i garaget. I alla fall under sommaren när jag är hemma och ska träna stenhårt. Där vill jag ha bland annat en chinstång och brutalbänk :)
 
 
Nu när jag ska få egen lägenhet till nästa termin vill jag ha ett par högtalare med grymt ljud. Lyssnar på musik 24/7 så det är nödvändigt!
 
Och eftersom jag lyssnar så mycket på musik skulle jag även vilja ha Spotify premium, så jag kan lyssna på musik när jag vill, var jag vill och hur mycket jag vill :D
 
 
Annars vill jag ha SATC boxen som jag önskar mig varje jul, varje födelsedag men konstigt nog aldrig har får.
I need it!
 
 
Sen är det ju inte helt fel med nya snygga träningskläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0