Tinad.

 
Tjena ♥
Veckan har bara flygit förbi och nu är det helt plötsligt fredag. Bilden ovan är från gårdagens pass då temperaturen sjönk snabbt till -13 grader. Ni ser kanske att jag var lite optimistisk med pannbandet och ingenting kring halsen. Fick iallafall låna en rosa buff som Astrid smart nog hade med sig. Trots det varmare byxorna sved det ordentligt kring baken, men efter två timmar i kylan tinade man fort upp i en varm dusch. Annars så har jag varit på Nordkalotten tidigare i veckan då jag kollat upp trycket jag hade över bröstet. Alla värden såg jätte bra ut och även mitt ekg. Trycket kan möjligen bero på stress eller ångest. Det är iallafall bättre nu, så hoppas jag slipper det. Idag är det utförsteknik på träningsschemat och då antar jag att vi kommer fara upp på Dundret och åka i slalombacken. Behöver verkligen lära mig att våga släppa på utförs. Kan nog tjäna mycket tid där på de större tävlingarna. See ya'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0