Min Onsdag.

 
Min onsdag började med medialektion där jag lyckades publicera en liten kort artikel om mängdlägret i Vuokatti. Efter lektionen drog jag på mig gymkläder för att köra ett gemensamt gympass. Vi körde tolv olika övningar i 2×45sek på varje station. Det var bland annat marklyft, frivändningar, bänkpress, dips, benböj, rygglyft, bicepscurls, utfallssteg med rotation, olympisk rörlighetsövning och tre andra övningar som jag inte har så bra koll på. Sedan avslutade vi med att träna lite bål innan det var dags för lunch och vila inför nästa pass. 
Eftersom det har kommit ganska mycket snö, så kunde vi fara ut på golfbanan och köra ett två timmars stakpass på eftermiddan. Imorgon blir träningen troligen på dundret där det är kört en slinga. Längtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0