Pigga pinglor på gymmet! #Rawrrrr

               
 
Åh, blir så himla frustrerad när jag inte kan ladda upp bilderna från kameran till datan. Vet inte vad jag gör för fel. Det har alltid fungerat bra tidigare. Jag gör på precis samma sätt, men jag får inte upp något fönster att det är inkopplat. Det enda jag hör är tonen när jag kopplar in sladden, inte något fönster! Grrr, blir så irriterad!!! Tur att Astrid skickade en bild till mig då jag skulle lägga ut på instagram, så här har ni en bild.
 
 Ja, i alla fall. Idag blev det ett morgonpass med stavar ute i kylan tillsammans med Vilma. Sedan har det varit skola till fem och efter det hem för middag. Klockan halv sju drog vi på oss träningskläderna igen för att köra ett pass på gymmet. När jag och Vilma var på väg dit mötte vi en bekant bil, nämligen Marcus Hellner. Jo, han hade varit å´ pumpat och var tyvärr påväg hem när vi kom. Vi hade i alla fall bestämt oss för ett svettigt pass tillsammans med Astrid, men tror ni inte att gymmet var fullproppat. Hm, då blir man lite otaggad och bitter. Det blev trots det ett bra pass och vi kunde köra på ordentligt efter att det lugnat ner sig. Vi körde bland annat igenom testövningarna som chins, dips och brutalbänk. Sen blev det lite annat också. Har några bilder på kameran från passet, fast det gick ju lite sådär med överföringen. Nu ska jag ta å´ koka lite gröt, samt ett ägg.
Natti natti ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Grodan

När man har hemlängtan blir man infött som på bilden.
Välkommen hem

2013-10-15 @ 09:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0