Allt är kaos.

Jag vill åka till Norge. Jag vill se den fina miljön. Jag vill träna många timmar. Jag vill mäta mig mot norskorna.
Jag vill pressa min kropp. Jag vill utvecklas och bli bättre. Jag vill åka fort i vinter. Jag vill prestera. Jag vill vara frisk. Jag ville åka till Norge... 
 
Ne, det blev inte träningsläger i Norge för mig. Jag vaknade med halsont och det känns nästan som om jag har skrikigt. Svårt att förklara, men jag kunde inte ta risken att åka dit och att det sedan blir värre. Idag ska jag avvakta och se om det blir bättre. Då kan jag förhoppningsvis träna på bra ändå. Jag är så less, så sjukt less och trött på att jag inte kan få ett bra flyt i träningen. Allt är åt h-vete. Vill bara vara nöjd med mig någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0