I mitt huvud.

♥ När jag var mindre var jag rädd för grindarna som finns i en del matvarobutiker när man ska gå in. Om mamma och pappa gick före mig så kunde jag börja gråta. Jag måste erkänna att jag fortfarande tycker det är obehagligt att gå igenom dom.
 
♥ När jag blir riktigt irriterad och arg får jag alltid lust att kasta ett glas i golvet. Har varit nära några gånger, men jag har än så länge kunnat behärska mig. Haha!
 
♥ Jag anser att jag ofta är väldigt bra på att läsa av folk utifrån hur de pratar och agerar. Det är på ett sätt irriterande, för det känns som om personen har delat med sig av sina hemligheter till mig fast den inte har det. Blir lite konstig stämning om hon eller han säger/gör motsatsen till det jag uppfattat personen som. Känns som om hen ljuger. Ni kanske inte förstår, men aja. Det kanske är mig det är fel på, fast oftast brukar mina instinkter stämma.
 
♥ Framtiden skrämmer mig en aning. Alla har någon gång funderat över hur ens egen framtid ska se ut, och när man blir äldre blir allting liksom mer verkligt och skrämmande än när man var mindre. Allt kändes mer lätt och självklart då. Nu vet man alla risker och vad som kan gå fel i livet. 
 
♥ Jag vill helst ha lugn och ro på morgonen. Därför brukar jag ställa klockan lite tidigare så jag kan äta frukost utan att stressa. Vill dessutom ofta sitta själv eftersom jag har en konstig fobi för trötta personer. Låter himla weird, men tycker det är lite motbjudande och slabbigt. Det är okej att känna sig trött och vara riktigt trött å sliten någon gång, men att alltid utstråla en sådan "energi" är no no för mig. Regel nummer ett är att vara vaken när man äter frukost med andra. Det gäller även mig själv. Låter jag som en petig diva nu?? hahah XD
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0