I feel good!

 
 
Go' kväll ♥
Hoppas ni haft en bra torsdag. Det har jag haft i alla fall. Hela dagen har jag känt mig pigg och fnittrig. Så som jag brukar vara så att säga. Efter att jag har varit sjuk en vecka, frisk en vecka och sjuk en till vecka så har jag nu kunnat komma igång igen med träningen. Håller tummarna på att jag får vara frisk hädanefter, så att jag kan få flyt och form i vinter. 
 
I stunden sitter jag bara i soffan med en kopp thé i handen samt en skål gröt med banan. Jag har gjort läxa hela kvällen och nu tittar jag på Hela Sverige Bakar. Man blir så grymt sugen på alla smaskiga bakverk.
Blir inte ni det?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,TACK!
Började fundera om du gått i ide...

2013-09-19 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0