När du har tråkigt svara på random frågor.

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Jopp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte, tror inte det.
Hur många har du varit kär i? Åh, gillar inte ordet kär.
Är du kär just nu? Inte det ordet igen! 

Nio frågor om dig själv.
Namn? Vendela Henriksson
Smeknamn? Har typ inget nå mer.Eller Venela från Axel haha.Förut:Vendis, Vendish, Vendla, VH.
När fyller du år? 10e Juni
Några piercingar? Jag har hål i naveln och fem hål i öronen.
Vad har du på dig just nu? Hehe, pyjamas: Shorts, T-shirt och mysiga tofflor :P
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag vågar göra bort mig och att jag oftast är ärlig med vad jag tycker.
Vad är du bra på? Hatar denna fråga!
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på vem det är,om det är varmt eller kallt,flera faktorer.

5 frågor om idag.

Vad har du gjort idag? Ingenting helt ärligt! Typ sett på PLL,ätit palt och fått besök av morfar.
Vad ska du göra nu? Fortsätta göra ingenting.
Har du gjort något dåligt idag? Nope, blev dålig idag.
Vad har du ätit idag? Palt.
Vad händer idag? Ska handla om jag orkar ta på mig kläder och gå hela vägen till konsum.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Jepp, typ alltid.
Vilket är ditt favoritband/artist? Skit svårt, men gillar nästan alla The Weeknd's låtar.

Vad gillar du för musik? Nästan allt!

 

Kärlek.
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? Milito fick en lite puss i söndags.
Är du romantisk? Vet inte.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Konstig fråga? Beror väl på. Fast ne ändå. Vill vara orberoende.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? eh, nej.

Vem sov du senast bredvid? Milito.

Hur ska din tjejen/killen vara? "Find somone who wants you as much as you want them"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0