Korsetten & film

Idag har jag inte kunnat skriva så mycket,har haft det ganska jobbigt.
När jag kom till sundery sjukhus fick jag pröva min korsett,han drog åt den svin hårt...kunde knappt andas.
Det var en stor befrelse att ta av den sen.
Han fixade och trixade med korsetten men till slut var den "bra".
Vi fick naturligtvis pauser å' så.Jag och mamma åkte in till stan en stund.
Hon köpte ett par snygga vantar och en jätte söt blå rosett ring. Tack mamma! ♥

Jag fattar inte att jag ska ha den på mig i nästan två år.
Tycker att det redan känns jobbigt.
Den är hård,knölig och jätte oskön.
Inatt ska jag testa att sova i den,det kommer nog bli svårt.
Undrar hur många timmars/minuters sömn det kommer att bli.(?)

____________________________________________________________________

När vi kom hem från sunderbyn,så hyrde mamma en film (Män som hatar kvinnor).
Den var jätte bra och jag glömde nästan bort att jag hade korsetten på mig ;P
Jag vill också se dom andra filmerna tex (Flickan som lekte med elden).



¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0