Vinnaren av armbandet

Försenad♥

Ursäkta att jag blev lite sen med inlägget.Brorsan vi datorn å' sen ville inte blogg.se vara riktigt på min sida...



Diamond Text
Diamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond Text
Diamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond Text


                 Diamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond TextDiamond Textmyspace layouts


Grattis Ellen till det grå wraparmbandet!!Om du mailar mig din adress så postar jag bums!!
Och till er andra...deppa inte ihop,det kommer fler tävlingar...

 

                  
                          


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh va kul!! Trodde verkligen inte att jag skulle vinna! =D

Men vad har du för mail adress? Kanske står här nånstans, men isf har jag missat det. Hehe.

2009-12-13 @ 21:05:00
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! Hoppas du får en trevlig vecka nu:)

2009-12-14 @ 01:19:34
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0