What's Up?!

Go'fortsättning♥

Jaha,vad gör ni då,så här dagen efter....?

Jag har fått upp min nya fina lampa som jag fick igår.


                 Sen har jag å' brorsan nött DJ Hero,asroligt!!

  

               Nu ska jag ut i kylan,-21,4 och åka skidor! Det ni!!!
               Ska pröva min nya AIRTRIM som jag fick av Tomten...

                                     

               Lägger in lite mer när jag kommer tillbaka....

                                 Ut å' rör på er nu!!


                                    
                                     


Kommentarer
Postat av: » Amanda Matanovic

svar. okej :)

2009-12-25 @ 16:37:35
URL: http://aamandammatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0