PROV NU PÅ MORGONEN

Hello!♥

Åh nej! Igår satt jag med svenska läxan hela kvällen, så jag glömde helt bort att träna inför matte provet.
Det är ganska svårt,vi har ju prov på 8;ans matte bok!!!
Undra hur det kommer att gå,men jag ska göra mitt bästa.

Imorgon ska jag till Arvidsjaur och tävla (3,6 km FRISTIL).Vi är 15 st i min grupp F97-96.Och det är flera flera stycken som är asbra! Så,det kanske går åt....Man ska sikta mot stjärnorna så når man  halvvägs,har väl nån klyftig en sagt! Eh...
Sen på kvällen ska jag till Moa's födelsedags fest!Det ska bli super super kul! Tjohoo!!
                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                  
                                                                                                                            






Kommentarer
Postat av: sofie

hej :D

kul att höra att nån mer som har skolios, lr kanske inte kul för dig :) hur stor krök har du?

de där med träning och sånt löser sig! jag hade aldrig korsett när jag tränade lr på idrotten i skolan. de va bara mina närmsta kompisar som viste om det och handbolls laget :) men jag tror att det hade varit bättre om jag hade berättat för alla.

de där med kläder, jag gick nästan konstant i leggins och tunika lr mjukisbyxor. man hittar någt! :D



ha de bra! kramar!

2009-11-27 @ 12:47:18
URL: http://soooofieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0