Keep your Tumbs

Jääsp♥



Go'morgon alla morgonpigga!
Idag är det premiär för skidtävlingarna,ska åka  2,5 fristil i Arvidsjaur! Hur det går? Mmm,vi får se...
Usch,jag längtar men samtidigt är jag rätt nervös.Det är så himla många som är så mkt bättre än mig.Men jag ska göra mitt bästa å' kämpa ända tills jag åker över mål linjen!!

Snälla håll tummarna!

Hoppas jag hinner med ett inlägg när jag kommer från Arvidsjaur,kan bli ganska stressigt...Jag ska ju på P.A.R.T.Y as you know! Måste göra ett fint paket av Moas present också.Gift Pictures, Images and Photos

Så tänk på mig å' håll tummarna,så går det säkert bra!

(pappa tycker jag gör det bra om jag kommer bland topp 10,15 startande.Mamma tippar bland dom 7...
Vad tror du?
Skriv,så får vi se vem som är närmast!)


Picture Comments Myspace Comments
 


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: okeej, de ä ju bra att du får den tidigt så att kröken inte blir större. för jag fick min korsett när jag hade 45 grader och den hjälpte inte då.

hoppas allt går bra! :D

2009-11-28 @ 13:14:59
URL: http://soooofieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0