Läxor i massor

Hej!♥




Nu sitter jag vid datorn & ska göra en bok recension,ska sedan skriva ut den på datorn.
Jag ska också träna till matteprovet till imorgon,det är svårt så jag måste träna mycket!För er som inte vet så är det bla. från 8:ans mattebok.Vi räknar ifrån 7:an,8:an och 9:ans matte! (jag går ju i 7:an)
Det värsta är jag måste göra det efter träningen...så det blir nog rätt sent.Hur mycket fattar man då???
Får väl egentligen skylla mig själv,som skjutit upp de'.

  

Måste kila nu,träning på Pagla i Boden väntar.Har ju säsongens första tävling på lördag...Mer om den sen!

Jo,håll utkik ska ha en jättesöt tävling,troligtvis på söndag...Vi får se...Håll koll!


 
                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0