An Angel On Your Shoulder

Jäsp....

Go'kväll på er.Fy jag är jätte trött.Hade tänkt blogga direkt jag kom hem från träningen men datorn var som vanligt upptagen! Åhhh,vad jag längtar tills jag får en egen...en egen vit mini laptop...

Träningen gick iallafall bra,kände mig riktigt taggad. På fredag åker jag å' papi upp till G-vare så jag får träna på snööö!!! Ska bli helt...helt...jaa helt underbaaart ♥ Får se om det blir att jag bloggar nåt då,kanske får låna en dator där...

Nä,nu ska jag krypa till kojs.Inatt ska jag sova i brorsans bäddsoffa. (Mitt rum väntar fortfarande på nya tapeter)
Sov typ asdåligt sist jag sov i hans rum.Han har b.l.a. drakar i sitt rum & jag är van vid änglar...iihhh




Här får ni en liten dikt att sova på
               




                                         

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Fin blogg :)



sv: Tack! Jag har det jattebra! :) Usch, hoppas vadret blir battre snart da! Kram!

2009-10-28 @ 10:25:27
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0