Borta bra,men hamma bäst! <3

                               Hej hej!

Nu är jag hemma! Kom hem sent igår så jag har inte hunnit skriva något.

På skolan idag hade vi matte,franska  och nytt för perioden är engelska,sen fick jag stanna på extraprov å' göra NO provet.Jag var ju borta i fredags när vi igentligen skulle göra det.


Här kommer bilderna från fjällen; 



        
             
                      ("snö"stigen som leder till Kiblie)
    


                        (Det var spegelblankt på vattnet)
     

      (Det var dom här renarna som jagade mig å' pappa på fjället)
    

                                  (Lördag morgon,Frost!)
    


    

                         (Här står jag på nyfrusna isen)
    

(Söndagmorgon  var det snö på isen,så vi fick gå runt sjön.Det tog ca 1 tim)
    


                               (Här är vi snart framme)
    





     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0