Poker Face

Hejsan!♥


Det enda köpet jag gjorde idag på stan var ett par svarta kort sockar,som jag ska ha imorgon på
uppvisningen (This is it!).
Alla biljetter är utsålda,så det kommer att vara mycket folk där!!

När jag var med Moa & Julia,så spelade vi mest kort!
B.l.a Chicago !

          

Det var kul.Nästa gång ska jag lära dom Hollywood!

Ska snart börja byta om,har träning idag med Luleå Gjutaren (skid klubb).
Vi ska typ köra intervaller tror jag...
För snön lyser med sin frånvaro.


     

Kommentarer
Postat av: jenny

FRÅGESTUND . just nu kör jag en frågestund på min blogg . fråga vad ni vill , och frågestunden avslutas nån gång ikväll :d

2009-10-27 @ 17:39:16
URL: http://jlundstig.blogg.se/
Postat av: Felicia

Grattis, du har vunnit min fototävling! Nu finns det en länkning på min blogg till din. Bara så att du vet :)

/Kram, Felicia

2009-10-27 @ 18:53:45
URL: http://flindhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0