1000 Gånger

Hello!♥

Natten var hemsk,vaknade typ 1000 gånger.Längtar tills jag får sova i min egen säng i mitt eget rum!
Pappa har lovat att det ska vara tapetserat när jag kommer hem från Uppvisningen. Jaja,vi får väl se...
Det kommer ändå att dröja innan hela rummet är klart,nytt soffbord,nytt skrivbord + stol...Hm,vad mer?
Tur det är jul snart,får väl önska mig en del i julklapp!

För övrigt så ska jag ta det rätt lugnt fram tills vi ska träffas på Dansmagasinet (kl,16),sitta vid datorn-MSN,a å' spela lite...
Köpte för nån dag sen Michael Jacksons -History  Past,Present,And Future,så den ska jag väl ta å' lyssna på.


                  





Kommentarer
Postat av: Ellie

sv:Jag kunde inte sova så jag var vaken till 2.

där för satte jag klockan på tidig ringgning

Jag ska fråga mamma och pappa om vi kan vara med varandra imorgon,Det har ju trotsallt gått bra med matten.Hoppas det går bra på dansen,önskar jag ochså var med!.

BREAK A LEG!

2009-10-28 @ 11:59:06
URL: http://missellie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0